سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات دیجیتال و حرفه ایی

با وجود یک شبکه دیجیتال ساینیج، کمپین ها در عرض چند دقیقه در صدها صفحه نمایش راه اندازی می شوند. در واقع اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان همت آنقدر طولانی است که می توان آن را به قدیمی ترین تمدن ها ردیابی کرد. در حالی که تبلیغات در طول زمان تغییر کرده است، تبلیغات هنوز هم امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، دیجیتال نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوا را تغییر می دهد. اگرچه بیلبوردهای سنتی هنوز رایج هستند، اما ممکن است از اوج خود گذشته باشند. مجری تبلیغات محیطی اتوبان همت دیجیتال خارج از خانه گام بعدی برای نمایش محتوای جالب و جذب بینندگان است. در سال‌های اخیر، دیجیتال خارج از خانه گسترده‌تر، نوآورانه‌ تر و توانمندتر شده است. این فناوری به دارندگان تابلوهای دیجیتال امکان می دهد محتوای جذاب و متناسب با مصرف کنندگان ارائه دهند. صاحبان رسانه های تبلیغاتی در فضای باز باید از دیجیتال شدن سود ببرند.

محتوای پویا و جذاب برای تبلیغات

نرم افزار دیجیتال ساینیج زمان بندی هر صفحه نمایش را بر اساس مخاطب هدف، دسترسی مشخص، زمان روز و سایر معیارهای سفارشی خودکار می کند. شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد تبلیغات همه چیز در مورد ایجاد یک تجربه و ارتباط فوری با بینندگان است. همچنین قابلیت ادغام فناوری های شخص ثالث مانند صفحه نمایش لمسی یا موبایل را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، دیجیتال خارج از خانه تعداد بی پایانی از امکانات خلاقانه دارد. در رابطه با تعامل، کمپین هایی که مصرف کنندگان را تشویق می کنند تا در پیام برند شرکت کنند، معمولاً کمپین هایی هستند که تسلط دارند.

سرویس بهداشت ملی کمپینی ایجاد کرد که به بینندگان اجازه می داد به صورت مجازی با تلفن همراه خود خون اهدا کنند. با ترکیب و موبایل، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تعامل با مصرف‌کنندگان را به حداکثر برسانند.

برنامه ریزی انعطاف پذیر

وقتی صحبت از زمان و طول کمپین به میان می آید، انعطاف پذیر است. به جای چرخه کمپین دو یا چهار هفته ای سنتی، یک کمپین می تواند در هر زمانی شروع و پایان یابد.

از آنجایی که نیازی به تکنسین برای نصب پوسترهای جدید نیست، دیجیتال امکان تغییر خلاقیت ها را در زمان واقعی ارائه می دهد. فناوری بی سیم به کاربران امکان آپلود و زمان بندی محتوا را از راه دور می دهد.

یک مثال عالی، کمپین کسوف سال است. داده های نجومی برای هر مکان به زمان دقیق و مسیر حرکت ماه و خورشید استفاده شد. دسترسی و انعطاف پذیری که ارائه می دهد، یک تغییر بازی برای صنعت است. اکنون، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای خود را وصل کنند و در عرض چند ثانیه به صورت زنده پخش شوند.

کمپین های بسیار هدفمند

با داده های بلادرنگ، دیجیتال خارج از خانه محتوای مرتبط و خاص را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. تبلیغات استاتیک سنتی معمولاً برای یک جمعیت شناسی تنظیم می شوند. می‌تواند نسخه‌های مختلفی از یک کمپین را در مکان‌های مختلف بر اساس مخاطب، زمان روز، فصل، آب و هوا و موارد دیگر ارائه دهد.

در نتیجه، تبلیغات بلادرنگ رشد را افزایش می‌دهد، زیرا برای بازاریابانی که می‌خواهند بر اساس داده‌های خاص، مخاطبان را هدف قرار دهند، جذابیت دارد. این فناوری به برندها این توانایی را می دهد که با پیام مناسب در قالبی خودکار و پویا به افراد مناسب دست یابند.

Dove کمپینی طراحی کرد که داده های مربوط به آب و هوا را با یک بیلبورد دیجیتال همگام سازی کرد. با این داده ها، بازیگر زن کمپین هر بار که باران می بارید با یک محصول دوش می گرفت. این کمپین یک روز غم انگیز نیویورک را به یک تجربه سرگرم کننده و جذاب تبدیل کرد.

آیا باید بیلبوردهای استاتیک خود را با دیجیتال معامله کنید؟

تغییر به دیجیتال یک سرمایه گذاری برای آینده است. برندها می‌خواهند به شیوه‌ای هیجان‌انگیز و چشم‌نواز تبلیغ کنند و در عصر پربار اطلاعات امروزی، به دنبال هدف قرار دادن افرادی هستند که واقعاً از دیدن محتوای آنها سود می‌برند. صفحه نمایش های دیجیتال خلاقیت و انعطاف پذیری را ارائه می دهند که سنتی به سادگی نمی تواند ارائه دهد.

دیجیتال مزایای بلندمدتی برای صاحبان رسانه دارد. بدون دردسر استخدام افراد برای چرخش خلاقیت های کمپین، بیلبوردهای دیجیتال هزینه عملیاتی کمتری نسبت به همتایان ثابت خود دارند. با ظرفیت تقریباً نامحدود برای موجودی تبلیغات و انعطاف پذیری برای شارژ نرخ های مختلف در زمان های مختلف، دیجیتال در دراز مدت درآمد بسیار بیشتری نسبت به یک بیلبورد ثابت ایجاد می کند.


آیا هرگز به طور کامل دیجیتال خواهد شد؟

یک عنصر اصلی در تبلیغات است و پیشرفت در فناوری و داده ها به آن کمک کرده تا به یک رسانه مدرن و تازه تبدیل شود. در حالی که سنتی ممکن است ما را به این زودی ترک نکند، دیجیتالی قطعا راه آینده است. در حالی که ایده زندگی در لبه و رسیدن به فرودگاه 30 دقیقه قبل از پرواز جذاب به نظر می رسد، بسیاری از ما خود را در حال نشستن در دروازه می دانیم و ساعت ها فرصت داریم. حقیقت این است که بیشتر زمان در فرودگاه به انتظار سپری می شود. در واقع، شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها تبلیغات گزارش داد که زمان انتظار فرودگاهی جهانی به طور متوسط ??137 دقیقه است. با این حال، 47 درصد از این زمان تلف می شود. این بدان معناست که بسیاری از فرودگاه ها درآمد قابل توجهی از تبلیغات را از دست می دهند. مسافران با کمی کار در انتظار پرواز خود، مخاطبان بسیار اسیر هستند. این، هنگامی که با یک شبکه دیجیتال ساینیج قوی ترکیب می‌شود، باعث می‌شود فرودگاه‌ها بتوانند از آن 64 دقیقه اضافی استفاده کنند. برخلاف آنلاین، تلویزیون و رادیو، که در آن به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تبلیغات را به‌کلی رد کنند، مسافران نمی‌توانند زودتر سوار هواپیما شوند. هنگامی که این کار با کمپین های چشم نواز و خلاقانه ترکیب می شود، منجر به بازگشت سرمایه عالی برای تبلیغ کنندگان می شود.

در حقیقت، کمپین روز سنت پاتریک 2016 جیمسون در فرودگاه گاتویک لندن نمونه بارز تاثیری است که یک کمپین موفق فرودگاهی می تواند داشته باشد.


برای 64 دقیقه بیشتر درآمد تبلیغاتی آماده اید؟

با وجود هزاران تاجر جت ست و جهانگردان کنجکاو که از دروازه های شما عبور می کنند، فرصت های تبلیغاتی بی پایان است. کمپین های تعاملی و هیجان انگیز برای فرودگاه ها مناسب هستند، بنابراین وجود زیرساخت های مناسب ضروری است. در حالی که بیلبوردهای ایستا و صفحه نمایش های فردی شروع خوبی هستند، یک شبکه یکپارچه ساینیج دیجیتال کمک می کند تا از هر دقیقه تبلیغات حداکثر استفاده را ببرید.

شرکت پیشرو در فناوری تبلیغات دیجیتال ساینیج، توسط شرکت پیشرو رسانه دیجیتال ایرلند برای خارج از خانه انتخاب شده است تا شبکه مبتنی بر تبلیغات دیجیتال خود را تامین کند. از نرم افزار ساینیج دیجیتال خودکار ایمن و قابل اعتماد برای تامین انرژی نمایشگرهای خود در پمپ بنزین ها، فروشگاه های رفاه و سایر مکان های خرده فروشی در سراسر ایرلند استفاده خواهد کرد. استقرار اولیه شامل 150 مکان خرده فروشی خواهد بود و تا پایان سال به 300 مکان افزایش خواهد یافت. پس از سرمایه گذاری 1.5 میلیون یورویی، قرار است تا سه ماهه دوم 2018 به بازارهای ایرلند شمالی و بریتانیا گسترش بیشتری دهد.

وینسنت ویلان، مدیر عامل گفت: «همکاری با یک گام مهم برای رسانه دیجیتال است زیرا نشان دهنده معرفی مؤثر مدیریت محتوای بلادرنگ در تبلیغات در ایرلند است. این یک نوآوری بسیار هیجان‌انگیز برای بازار است و به این معنی است که تبلیغ‌کنندگانی که از پلتفرم‌های دیجیتال خارج از خانه ما استفاده می‌کنند، می‌توانند فوراً محتوای خود را مدیریت کرده و در عرض چند دقیقه تصمیم بگیرند که آن را جایگزین کنند.»

واحدهای دیجیتال و صفحه نمایش های بزرگ تمام حرکتی به بیش از 4.4 میلیون بیننده در هر چرخه دو هفته ای دسترسی دارند. برندهای 

تبلیغات

 جهانی از جمله فورد، ویرجین مدیا، ودافون، پپسی و غیره، از دید بالا و طراحی چشمگیر برای ارتباط با مخاطبان هدف خود لحظاتی قبل از ورود به فروشگاه استفاده می‌کنند.

معاون فروش جهانی در گفت: "ما مشتاق همکاری با برای رشد بازار دیجیتال خارج از خانه در ایرلند هستیم." تبلیغ‌کنندگان با قرارگیری ممتاز و نرم‌افزار خودکار ما، خلاقیت و انعطاف‌پذیری لازم برای جذب واقعی مخاطبان خود را خواهند داشت.»


درباره تبلیغات دیجیتال خارج از خانه

شرکت پیشرو در فناوری تبلیغات است که نرم‌افزار ساینیج دیجیتال خودکار ایمن و قابل اعتماد را به صاحبان رسانه و اپراتورها در سراسر جهان ارائه می‌کند. با امکان مدیریت موثر محتوای پویا در سراسر شبکه های جهانی پیچیده، بیش از 120000 نمایش را در مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی و سینما تبلیغات قدرت می دهد. مجموعه نرم‌افزاری شامل برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد، برای در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد، برای قرار گرفتن در معرض خریداران جدید از طریق یک راه‌حل دیجیتالی برنامه‌ریزی شده سفارشی شده خارج از خانه است.

درباره تبلیغات فضای باز و سنتی

یک مفهوم دیجیتال جدید و ابتکاری برای تبلیغات دیجیتال رسانه ای خارج از خانه در ایرلند است. طیف منحصر به فرد محصولات این شرکت به طور خاص در ایرلند برای محوطه های جلویی، چندتایی، فروشگاه های گروه نماد، مجوزهای خارج از کشور و سایر مکان ها طراحی شده است. صفحه‌ نمایش‌های دیجیتالی تمام حرکتی، روشنایی بالا و هوشمند از پیشرفته‌ترین سیستم راه‌حل‌های تغذیه می‌شوند. طیف محصولات در حال حاضر به صورت استراتژیک در ورودی هر دو گروه بزرگراه قرار دارند. در حال حاضر به مشتریان در طیف وسیعی از مشتریان روبه‌رو می‌شود، از جمله اتومبیلرانی. دارایی، مالیه، سرمایه گذاری؛ غذا و نوشیدنی؛ سوخت؛ سینما; سلامتی؛ بخت آزمایی؛ تنقلات و بستنی.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%aa/


منبع

 

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/