سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات ناشیانه

نمایشگرهای کنار جاده ای دارای یک حلقه یک دقیقه ای با چهار جایگاه تبلیغاتی هستند، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده مخصوص کرج این نمایشگرها ترکیبی از صفحه نمایش های دیجیتال و با فرمت های بزرگ و کوچک هستند که در تمام طول سفر فرودگاهی مسافران از مبدا، شروع تجربه، تا مناطق خرید پس از امنیت، و پس از بازگشت، در هنگام ورود نصب شده اند.

مخاطبان روزافزون در عرصه تبلیغات

در حالی که سایت های عابر پیاده شش آگهی را در حلقه قرار می دهند. مجری تبلیغات محیطی جاده مخصوص کرج این حیاتی است که شرکای کانال های رسانه ای ما توانایی ما را برای ارائه بهترین کانال های ارتباطی ممکن به برندها برای دستیابی به این مخاطب ارزشمند افزایش دهند. ما با کار می کنیم زیرا پخش، گزارش و توانایی آنها برای ادغام با سیستم عامل های شخص ثالث به ما کمک می کند تا نتایج بهینه را برای مشتریان خود ارائه دهیم."

مشخصات تجاری برندها برای تبلیغات

فرودگاه گاتویک لندن اکنون با داشتن بیش از 45 شرکت هواپیمایی شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد به بیش از 200 مقصد در 90 کشور جهان، 28 درصد از سهم بازار فرودگاه لندن را به خود اختصاص داده است. مخاطبان فرودگاه جوان هستند و عمدتاً در زمان «من» غرق هستند و 80 درصد آنها برای اهداف تفریحی سفر می‌کنند. مسافران تجاری فرودگاه دارای مشخصات تجاری قوی بین المللی و داخلی هستند. مخاطبان فرودگاه لوتون لندن با دسترسی به بیش از 100 مقصد، سال به سال 17 درصد افزایش یافته است. مخاطبان جوان، متمرکز بر اوقات فراغت و ماجراجو هستند و 23 درصد آنها در تعطیلات بدون بسته سفر می کنند.

تبلیغات در فرودگاه

مخاطبانی که از طریق این فرودگاه‌ها به دست می‌آیند، به‌ طور شگفت‌ انگیزی طیف گسترده‌ای از دسته‌ بندی‌ های متنوع تبلیغ‌ کننده را به خود جذب می‌کنند، با مارک‌ های نمایش داده شده از جمله لندرور، لوئیس رودررو، بریتیش گاز، کلمبوس و ایزی جت. معاون رئیس در گفت: یک تیم با تجربه و پیشرو است که چشم انداز تبلیغات فرودگاه را پیش می برد." ما از اینکه پلتفرم استانداردی برای صنعت مبتنی بر تبلیغات، بهترین گزینه برای الزامات حیاتی و جاه طلبی های شبکه تلقی شده است، هیجان زده هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های، جلسه ای را در هفته تابلوهای دیجیتال لندن ترتیب دهید.


درباره نرم افزارهای دیجیتالی تبلیغات

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلت فرم پیچیده و پخش کننده رسانه کارآمد، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتریان گسترده و تعهد به پیش‌ بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌حل‌های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ ترین نیازها تبدیل کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراجعه کنید.


درباره رسانه فرودگاه

ارائه دهنده انحصاری فرصت های تبلیغات دیجیتال، کلاسیک و تجربی در فرودگاه گتویک لندن تبلیغات و فرودگاه لوتون لندن است. از طریق تجربه بی‌سابقه‌ای در صنعت خارج از خانه، از مناسبی برای ارائه چابکی و نوآوری به مشتریان برخوردار است. تیم رهبری به سرپرستی تام گدارد، معمار برخی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در در دهه گذشته بوده‌اند. به رشد، رهبری و تحول در چشم انداز تبلیغاتی کلاسیک فرودگاه ادامه خواهد داد.

مکان های کنار جاده برای تبلیغات

صفحه نمایش های از 14 متر مربع در جهت عمودی تا 20 متر مربع در منظره، در مکان های کنار تبلیغات جاده و عابران پیاده بر اساس خطوط واضح سایت و ترافیک زیاد قرار دارند. بسته لندن به تنهایی امکان دسترسی به بیش از 8 میلیون بازدید را در مدت دو هفته دارد. پس از ملاقات با در سیستم های مجتمع اروپا، به دلیل مقرون به صرفه بودن، خدمات درجه یک و گزارش دقیق، جذب نرم افزار شرکت شد.

راس بارت، مدیر عامل شرکت، گفت: "در هنگام ارزیابی سایر ارائه دهندگان علائم دیجیتال، به بهترین وجه نیازهای ما را درک کرد." "یک استاندارد صنعتی، تیم آنها با ما کار کردند تا راه حلی سفارشی و متناسب با نیازها و بودجه ما ایجاد کنیم. آنها متفکران آینده و مبتکر هستند و ما از این نظر شبیه هم هستیم.»

نمایشگرهای تبلیغاتی کنار جاده

تیم خلاق داخلی این شرکت در ارائه یک راه حل کلید در دست به مشتریانی مانند خطوط هوایی قطر، پیتزا هات و کفش های دی سی کمک می کند.

کمپین‌های اخیر و پویا شامل به‌ روز رسانی‌ های بی‌ درنگ جوایز بریت با رادیو و محتوای مشروط بر اساس آب و هوا برای نانوایی‌ های است.

درباره تبلیغات مستمر

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلت فرم پیچیده و پخش کننده رسانه کارآمد، هزینه تبلیغات استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتریان گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌حل‌های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ترین نیازها تبدیل کرده است. 


تجربه ترکیبی از تبلیغات

یک مالک مستقل رسانه دیجیتال در فضای باز است که در بریتانیا فعالیت می کند. ما بیش از 50 سال تجربه ترکیبی در بخش خارج از خانه داریم و از این تجربه برای ارائه بهترین راه حل ها برای مشتریان خود استفاده می کنیم. ما فقط از بهترین کیفیت نمایشگرهای دیجیتال موجود استفاده می کنیم و تمام صفحه های ما دارای ضمانت پنج ساله پیشرو در صنعت هستند. تبلیغات دیجیتال به مشتریان انعطاف‌پذیری ارائه می‌دهد و ما یک تیم خلاق در خانه ارائه می‌دهیم که می‌تواند نرم‌ افزاری را برای مشتریان ما ایجاد کند تا کمپین‌هایشان را جذاب‌ تر کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%da%a9%d8%b1%d8%ac/


منبع:

 

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/