سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی تبلیغاتی

ممکن است کمی متفاوت در مورد ما متوجه شده باشید: یک جسورتر و روشن تر، آماده برای روشن کردن جهان، یک صفحه در یک زمان. زمانی که ایده 14 سال پیش متولد شد، هدف پایه‌گذاری ما اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ولنجک ساده بود: آسان کردن پخش محتوا بر روی صفحه نمایش. با این حال، همانطور که شرکت ما رشد کرد - و همانطور که شرکای ما، مشتریان و صنعت رشد کردند - به موارد بسیار بیشتری تبدیل شده است.

تبلیغات الهام بخش

امروز، ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن تجربیات دیجیتال و زندگی واقعی با هم برخورد می کنند تا رشد، ایجاد هیجان و نوآوری سریع را افزایش دهند. جایی که مجری تبلیغات محیطی ولنجک صفحه نمایش الهام بخش مکالمه است و جوامع را به هم متصل می کند. جایی که خلاقیت جسورانه منجر به ایده های روشن می شود. این دنیا به رشد چشمگیر منجر شده است و همانطور که صنعت به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، ما همچنان با رویکردهای جدید و نوآورانه به تکامل خود ادامه می‌دهیم تا نه تنها محتوا را مدیریت و به نمایشگرهای سراسر جهان ارائه دهیم، بلکه برای ناشران نیز آسان‌تر کنیم. و آژانس هایی برای خرید و فروش موجودی تبلیغات دیجیتال.


ظاهر و احساس جدید

برای همگام شدن با رشد خود و ماهیت پویا و خلاقانه صنعت خود، احساس کردیم که باید تصویر ظاهری خود را تکامل دهیم و با یک لوگوی جدید شروع کنیم. از روز اول با شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد، هرگز نتوانستیم آبی و قرمز سنتی خود را جدا کنیم. لوگوی جدید ما چرخشی بر آن رنگ ها و ادای احترام به ریشه های ما است. ما همچنین S بزرگ را در نام تجاری خود حذف کردیم تا ظاهری صاف تر و مدرن تر داشته باشیم. و لوگوی ما فقط شروع است.


نام محصولات تازه

پلتفرم ما به ناشران، آژانس‌ها و برندهای امکان می‌دهد تا با اشتراک‌گذاری داستان‌ها و پیام‌های خود در سراسر جهان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. ما از یک شرکت محصول واحد به یک پلتفرم چند محصولی تبدیل می‌شویم و نام محصولات خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا بهتر نشان دهیم هر کدام از آنها چه کمکی به شما می‌کنند.


توانمند سازی تبلیغات

روشن کردن جهان با توانمند سازی مشتریانمان برای روشن کردن صفحه نمایش خود شروع می شود. نرم افزار ساینیج دیجیتال ما هسته پلتفرم ما است - از این رو نام اصلی ما است - اما واقعاً راهی است که شما کنترل کامل شبکه خود را به دست بگیرید تا خلاقانه ترین و جذاب ترین محتوا را به مخاطبان جهانی ارائه دهید. 

تیم‌های فروش با بینش بی‌درنگ نسبت به در دسترس بودن شبکه و تولید سریع پیشنهاد، می‌توانند موفقیت خود را با بستن معاملات بیشتر و به حداکثر رساندن درآمد فروش مستقیم خود هدایت کنند. صاحبان و ناشران رسانه اکنون می‌توانند با ما به خریداران رسانه‌های برنامه‌ای جدید دسترسی پیدا کنند. و خریداران رسانه‌های آنلاین یا تلفن همراه اکنون می‌توانند از قدرت برای دستیابی به مشتریان بیشتری نسبت به قبل، درست از داخل پلتفرم خرید تبلیغات موجود خود استفاده کنند.


بعضی چیزها هرگز تغییر نمی کنند

در حالی که ما چند تغییر در نام تجاری خود ایجاد کرده‌ایم، و با شگفتی‌های هیجان‌انگیزتری که در راه است، برخی چیزها قطعاً باقی می‌مانند: تعهد ما به کیفیت، تیم با استعداد ما و اشتیاق ما برای بالا بردن صنعت به ارتفاعات جدید.

با قابلیت‌های کمپین برنامه‌ای بهبود یافته به تبلیغ‌کنندگان بیشتر پیشنهاد دهید

از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها در صنعت جذب می‌شوند، خریداران رسانه‌ها به دنبال راه‌های هیجان‌انگیزتری برای دستیابی به مخاطبان خود هستند. و در حالی که یک صفحه نمایش منفرد توانایی جلب توجه بیننده را دارد، چندین صفحه می‌توانند تجربه‌ای واقعاً فراگیر ایجاد کنند.

دارای ویژگی‌های به‌روزرسانی شده است تا خریداران رسانه‌های برنامه‌ای را قادر می‌سازد تا با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد کارهای بیشتری با کمپین خود انجام دهند. بسته های همگام و چند صفحه ای برای تصاحب مکان های چشمگیر اکنون می توانند تبلیغات برای فروش برنامه ای پیکربندی شوند. همچنین می‌توان محتوای کمپین را از قبل برای تبلیغ‌ کنندگان بارگذاری کرد تا در زمان و مکان خاصی سروصدا کنند.


با پشتیبانی از محتوای پویا بهبود یافته خلاق تر باشید

محتوای پویا یکی از دلایل اصلی متمایز شدن از همتای ثابت خود است. فیدهای اجتماعی، ادغام های تلفن همراه و محتوای تعاملی مشارکت مخاطب را تشویق می کنند، در حالی که داده ها، از جمله جزئیات مکان و جمعیت شناسی مخاطبان، می توانند برای تازه و مرتبط نگه داشتن یک کمپین مورد استفاده قرار گیرند.

برای پشتیبانی از جدیدترین محتوای پویا، اکنون ارائه می دهد:


پخش روان تر و قابلیت های پیشرفته با به روز رسانی و پشتیبانی

همگام‌سازی شبکه‌های 3G و 4G برای اطمینان از اینکه کمپین‌های چند صفحه‌ای کاملاً زمان‌بندی می‌شوند، حتی در شبکه‌های سلولی

متغیرهای مکان جغرافیایی برای محتوای آگاه از مکان

شبکه خود را با API های بهبودیافته سفارشی کنید

برای پشتیبانی از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خلاقانه شبکه شما، توسعه و استقرار ادغام‌های سفارشی تبلیغات را آسان‌تر می‌کند. یک مبتنی بر جدید به مبتنی بر موجود اضافه شده است و اسناد بصری‌تر و پویاتر اکنون در دسترس است. 

ما همچنین دو جدید اضافه کرده ایم:


آپلود و دانلود: اکنون محتوا را می توان مستقیماً با سرور همگام سازی کرد و نه از طریق شخص ثالث. به برنامه های سمت پخش کننده اجازه می دهد تا صفحه متصل شده را از طریق به حالت تعلیق درآورند یا از سر بگیرند.

با پشتیبانی پیشرفته قبل از نمایش، تجربیات سینما را بهبود بخشید

پیش نمایش های سینمایی حتی قبل از شروع فیلم، تجربه پرفروشی تبلیغات را به تماشاگران سینما می دهد، سینماها اکنون می‌توانند قابلیت‌های تقویت‌شده پیش از نمایش را ارائه دهند، از جمله:


پشتیبانی صوتی

ادغام خریدهای برنامه‌ریزی شده قبل از نمایش - سیستم لیست پخش را با زمان‌های نمایش تطبیق می‌دهد

نظارت و گزارش دهی بهتر بین پلتفرم و اتوماسیون.

تجزیه و تحلیل مخاطبان مبتنی بر برداشت را گزارش دهید

برای شبکه‌هایی که می‌خواهند در مورد کمپین‌های مبتنی بر نمایش گزارش ارائه کنند، گزارش‌های اکنون با داده‌های خرده مخاطب همگام می‌شود.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d9%84%d9%86%d8%ac%da%a9/